Sponsor for Sundby Taekwondo Klub

Vi søger virksomheder som involverer sig i lokalsamfundet og kan se det positive i at give til de unge og blive anerkendt for dette samtidig!

Vi er en relativ stor klub med ca. 100 medlemmer og der er derfor en stor gennemgang i klubben fra de faste – Samt der ofte er venner og familie til medlemmer med i klubben.

Klubben drives af frivillige ildsjæle, som lige nu arbejder på at få klubben til at vokse yderligere  – både på medlemstal og i synlighed.

Vi søger primært økonomiske bidrag til afholdelse af events og arrangementer i klubben, såvel som i lokalområdet – samt diverse træningsudstyr.
Vi forestiller os at et økonomisk bidrag kan opnås både ved direkte støtte af klubben, men også gennem salg af f.eks. sponsorudstyr til vores medlemmer.

Kontakt bestyrelsen for nærmere information på  stk@sundbytaekwondo.dk eller via. vores kontaktformular.

Hvad kan vi tilbyde?
Klubben er meget aktive ude i lokalområdet, men også rundt omkring i hele landet og til tider udlandet.
Vi afholder minimum ét åbent hus arrangement om året, hvor vi inviterer alle fra nær og fjern til at komme forbi, se hvad vi laver, få stillet nysgerrigheden samt deltage i hygge – Oftes med en opvisning, loppemarked og lodtrækninger, bl.a. med præmier fra lokale sponsorer!
Derudover har vi også julefrokost til sæson afslutning, samt vi de sidste mange år har deltaget i Juleoptog Amager.

Når vi er ude til stævner, hvilket forekommer ofte, har vi bannere med og tager gerne dit firma logo med! Der er hundrede- til tusindevis af folk som kigger og på denne måde, får du dit navn derud og i et enormt positiv omfang, da dit engagement hjælper mange medlemmer, unge som gamle!

Flere spørgsmål? Kontakt os endelig!